Moje nezaboravno putovanje kroz Sloveniju, Srbiju, Crnu Goru, Bosnu i Hercegovinu i Hrvatsku.



Drage drugarice i drugovi. Htjeo bih samo kratko da vam se pohvalim da sam ostvario jedan san iz moga djetinjstva, a to je da putujem Jugoslavijom sa svojom porodicom i stanem baš tu gdje mi se čini lijepo, prespavam i sutra nastavim dalje, ili se okupam, ručam, popijem kafu, ili jednostavnom stanem i divim se ljepoti naše prirode.
Krenuo sam iz Stuttgarta i pravac u Sloveniju do jezera Bled, gdje sam bio dva dana. Odatle sam išao za Beograd kod roditelja i takodje ostao dva dana.
Iz Beogradu pravac Crna Gora preko prelijepog Zlatibora, gdje ostadosmo jednu noć. Kroz netaknutu prirodu i sela gdje čiča puši cigaru a mačak ga gleda, kroz kanjon na Morači stigli smo do Podgorice (Titograd) na kafu kod moje sestre. Onda dalje pokraj Skadarskog Jezera pa do Ade Bojane u Ulcinju (granica sa Albanijom). Poslije 14 dana kući!!!
Preko Nikšića na granicu BIH pa za Bileća, pokraj divnog Stolca, kraj Čapljine, put Medjugorja na autoput za Zagreb. Na Plitvicama smo jos proveli jedan dan i to je bilo to.
Susreo sam se sa svim nacijama bivše Jugoslavije, ljetovao u mjestu gdje zive 95% Albanci, vozijo i noću i danju, pričao gdje god sam bio Srbskohrvatsi!
Dlaka mi sa glave ne hvali, ni meni ni mojoj porodici! Ja lično ne prihvatam te granice koje danas imamo, ja sam Juzni Slaven i znam moj narod. Netreba mi za to ni Pop, ni Hodza, ni bilo ko treći.
A da, u Bosni sam bio u Maju! Tamo sam rodjen, da ne pomisli neko da sam zaobišo Bosnu moju.
Pozdrav svima!

(Predo Q.)

Objavi komentar

1 Primjedbe