GOVOR SA SVADBE KUMA BOŠNJAKA KUMU SRBINU Kumstvo Sulejmana i Milana osvjedočeno kao kumstvo Bošnjaka i Srba!

Prisustvovao sam jednoj jako lijepoj i emotivnoj svadbi.
Ta je svadba bila 2016. godine, jedna je od najljepših ikad što sam prisustvovao. 



Jedan momenat je bio posebno dirljiv, a to je bio govor kuma od mog rođaka Milana - Sulejmana.
Tokom ceremonije vjenčanja, kada je došlo na redu prstenje, kum koji je kupio prsten je stao ispred Milana, dobro ga pogledao i dok su svi očekivali da obavi to što treba, kum je odlučio da da neki kraći govor.
Ljudi moji, koji je to gromoglasan aplauz bio nakon toga, kao podrška za govor jer niko nije znao šta će reći.
Da napomenem da je tu Bošnjaka bilo tek nekoliko, svi ostali su Srbi bili.

Govor je uslijedio otprilike nekako ovako kako se sjećam:

"Svjedočim danas za dvoje mladih. Mladih, iskrenih, punih pozitive i dobre volje. Svjedočim pred vama ali i pred Bogom. Svjedočim i to da mi je bila velika čast kada mi je Milan ponudio kumstvo, prvo mi je to čast kao čovjeku a drugo mi je čast što ćemo nas dvojica da i neke predrasude razbijemo a koje se tiču naših etničkih grupacija koje nisu u najboljim odnosima ali to nas ne sprječava da ne slijedimo neke bolesne i tragične ideje.
(u sali muk, i s pažnjom svi slušaju)
Dalje, želim da ovim kumovskim prstenom osvjedočim ne samo kumstvo njega Milana i mene Sulejmana, želim da osvjedočim ovo kumstvo i kao kumstvo Srba i Bošnjaka koji su skrenuli s puta a s kojeg nisu trebali jer smatram da smo ko jedan narod. Ali svo to političko prepiranje i skretanje s pravih puteva nije spriječilo mene i Milana da vam svima prisutnima pokažemo i posvjedočimo kako ne smije niko od vas imati predrasude."

Uslijedio je aplauz koji je trajao pa sigurno 2 - 3 minuta. Ljudi moji, da ste se našli u toj atmosferi naježili bi se samo tako.
Taj njegov govor mi je defintivno promijenio pogled na život, iako to možda zvuči čudno ali moj je život definitivno promijenjen nakon te svadbe.


Objavi komentar

1 Primjedbe

  1. Svaka mu Čast! Dižem Kapu pred ovim Čovjekom! Sada čak i sebe krivim za neko pogrešno razmišljanje. Prvo svi trebamo biti ljudi pred Bogom. A ne Nacionalni Fanatici!

    OdgovoriIzbriši