POGODI KO SAM Prelijepa Zagrepčanka koja mami uzdahe i osvaja simpatije mnogih!

Pogodili? Pa, možda i nije toliko teško, taj "zarazni osmijeh" govori mnogo.




NIVES CELZIJUS na Dan žena prisjetila se svog djetinjstva. Sa svojim pratiteljima podijelila je crno-bijelu fotografiju nastalu dok je svestrana Zagrepčanka bila djevojčica sa šiškama.

"Nekad djevojčica, danas žena, velikih snova i zaraznog osmijeha. To sam ja. Uvijek nasmijana i pozitivna i dalje sanjam velike snove. Sretan mi moj dan...A sretan i vama drage moje. Želim vam da uvijek budete pozitivne i nasmijane", napisala je pjevačica, spisateljica i glumica.



Njeni pratitelji uzvratili su željama, a neki su primijetili sličnost između Nives u mlađim danima i Dore Arar, koja glumi djevojčicu Mašu u Čistoj ljubavi.



(index.hr)

Objavi komentar

0 Primjedbe