HEROJSKI ČIN HRVATSKOG METEOROLOGA! Odbio naredbu, ispalio raketu i SPASIO SRBIJU OD LEDA!




Teško je danas biti čovjek. Međuim, mladić E.J. to demantuje, te stoji iza toga da danas može biti svako čovjek samo ako imalo ljudskosti i dostojanstva ima.


U korist tome mladi hrvatski meteorolog dostavlja svoju ispovijest o tome kako je odbio naredbu da ne puca, kako ne bi spasio Srbiju od vremenskih nepogoda - leda/tuče.


Ispovijest prenosimo u cjelosti:


"Prilikom završetka srednjoškolskog obrazovanja u Republici Hrvatskoj za meteorološkog tehničara, odlučio sam otići u vojsku jer da ne kvarim ugled svoje obitelji koji su bili u JNA, ali prije toga da naglasim da nisu bili u ratu jer su vidjeli da se prije toga zakuhava.
Nakon sto sam odradio vojnu obuku, dobio uniformu i radio kao meteoroloski tehničar, tako sam do 22. godine sam već postao narednik. Tako da je moj posao se stavio na minimum rada ali zato znatno više stresa te treniranje novih ljudi da rade posao meteorološkog tehničara. Prije tjedan dana, otputovao sam u Ilok da bi mogao vidjeti stanje u vojarni te eventualno provjeriti meteoroloskog tehinčara kako radi jer smo imali greške u podatcima. Ispostavilo se da je krivo naučen pa sam mu morao neke stvari pokazati. Sa mnom u autu su sjedili: ja, brigadni general i još jedan tehničar za servis. Medutim kada smo došli tamo, radar je pokazao da će padati jaka tuča ili grad. Odlučno sam spremio i pripremio raketu protiv nje a brigadni general mi je naredio: NI SLUČAJNO NEMOJ PUCATI, AKO PUCAŠ, ONDA SPAŠAVAŠ SRBIJU!!! Ja sam nakon toga stao, ostao šokiran što tako čujem, napunio 3 rakete i ispalio ih jer to bi bilo poprilicno jako nevrijeme koje bi uništilo vjerojatno sva polja u Vojvodini. 
Ubrzo nakon toga smo krenuli u Zagreb gdje sam dobio otpust iz vojske jer nisam slušao zapovijed, a ja sam se nakon toga osjećao bolje nego ikad. Jer ja sam čovjek kao i ti, ne zanima me koje si nacionalnosti ali ako se pokažeš kao čovjek onda imaš sve od mene. Onaj tko pročita ovu priču, znaj da smo i mi ljudi od krvi i mesa, te ljubav pobjeđuje svaku prepreku."

E.J.

Objavi komentar

1 Primjedbe