BALKAN - REGION KOJI NE TRPI DRUGAČIJE MIŠLJENJE Zašto smo mi narod koji ne trpi tuđe mišljenje i goruće probleme stavlja pod tepih?

Koliko ste puta čuli ili čak vi sami rekli nekome (in)direktno da je glup jer je nešto rekao što vam ne paše?





Okej, razumljivo je da se ne slažemo s nekim, to je i normalno i prirodno. Problem i zabrinjavajuće je to kada nekoga zbog tuđeg mišljenja napadamo, vrijeđamo, pa čak mu i smrt poželimo.
Da li to ikoga od vas zabrinjava?

Zabrinjava li ikoga od vas što kada vam neko na primjer kaže da trebamo da živimo u miru i poštovanju, vi ga izvrijeđate na najgnusniji način?


Zašto naše probleme i tabu teme stavljamo pod tepih?


Čitaoče, ako si jači od mene u argumentima (ovo se ne odnosi bukvalno na mene i na tebe koji čitaš, nego uopšteno), ja ću da ti kažem "svaka čast" i prihvatiću činjenicu da si me argumentima dobio/la.

Ali ako sam ja jači od tebe kad su u pitanju argumenti, zašto onda i ti to ne priznaš i u najmanju ruku ne kažeš "bar vrijedi razmisliti o tvojim argumentima".

Najveće tabu teme na Balkanu su: rješenje za pomirenje na Balkanu, nacionalne manjine u državama, seksualno vaspitanje djece, čak i moral i još mnoge druge teme.

Ćutimo o rješenju za pomirenje na Balkanu. Iz godine u godinu ga stavljamo pod tepih. Svi sve znamo, svi sve možemo a ustvari niti znamo niti možemo jer nemamo motiva i želje zbog mnogih faktora.

Ćutimo o nacionalnim manjinama u državama koje su ugrožene. Nacionalne manjine su sve samo ne nacije. Ali ćutimo godinama i ko zna do kad ćemo.

Ćutimo o seksualnom vaspitanju djece. Kao roditelji ne razgovaramo s njima, pravimo se blentavi i mutavi i zbog toga nam djeca u pokušaju da sama sebe edukuju završe u kojekakvim zdravstvenim ustanovama što zbog prerane trudnoće, što zbog seksualno prijenosnih bolesti. Ali ćutimo i gledamo na sve te probleme tiho i nijemo.

Moral je danas skoro potpuno "out". Šta to bješe moral? A da, ćutimo i o tome jer... kažu da se "jednom živi". Užas!

Dok god budemo ćutali o problemima i dok god budemo izbjegavali tabu teme i omalovažavali ljude koji različito misle, do tad ćemo sve više i više da tonemo. Samo je pitanje - do kad?


Objavi komentar

0 Primjedbe